Post by micalesmuda on Mar 7, 2022 9:38:28 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dinosaur Rampage ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dinosaur Rampage IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder glitch primogems ▞▞▞
▞▞▞ Dinosaur Rampage 2022 version ▞▞▞
overdreven mengde annonser. Nok et undermålsspill som ikke kan tjene penger uten spamming-annonser. Ikke bry deg.
last ned Angry Dinosaur Attack Dinosaur Rampage Games APK ...
Elsker å spise mennesker, 😂 men kampmodus er bokstavelig talt umulig.
Bra, men blir kjedelig
Dette spillet er en stor stresslindring. Du får løpe rundt som en fargerik dinosaur som spiser byen! Det er definitivt et av de spillene som også hjelper til med å fordrive tiden. Tilleggene er ganske korte og er av lignende spill som dette, men du kan betale for å blokkere tillegg hvis du vil.
Jeg liker dette spillet selv om jeg er en jente, jeg liker dette fortsatt, det holder meg avslappet =.=
Jeg bare elsker dinosaurer!!! Men jeg skulle ønske det var mer i spillet som nivåer eller mer plass, flere skinn og flere prestasjoner. Flott spill, men det blir raskt gammelt fordi det ikke er mye i det.
Dinosaur Rampage მძაფრსიუჟეტიანი frrv
Den har et fantastisk dinosaurdesign, som har sterke likhetstrekk med en tyrannosaurus-rex-dinosaur. Gi full guffe på motoren til denne motoriserte blasteren,
Nedlæs Flygende politirobot brannhelt kriminalitetsby
Jeg liker det, men jeg føler at det burde være mer i spillet enn bare ett minutts overlevelse. Det burde være flere moduser der det føles som om du faktisk er i nivå med noe, ikke bare å gjenta det samme om og om igjen, det blir kjedelig etter en stund.
Morsom tidssløser, skulle ønske den hadde flere spillmoduser
Det suger ingen avns forresten dere trenger å fikse spillet min fortsetter å krasje så forresten jeg elsker dine andre spill lag mer men ether ta ut dinosaur rampage eller fikse det plz
Dinosaur Rampage Angrep: Konge Kong Spill 2020 - last ned APK ...
Dette spillet er for enkelt, det er morsomt og alt, men det blir irriterende
Dinosaur Rampage ஆக்ஷன் ezi
I det spillet er operativsystemet deres veldig morsomt. Hver dag spiller jeg dette spillet og nyter dette spillet, men i dag og fremover hater jeg dette spillet og jeg liker ikke dette spillet, beklager for det 😔😖 Men alle dere liker dette spillet, vær så snill !! Ååå, dere har også laget denne typen spill, så fortell meg at jeg alltid følger deg og fortsett å støtte deg så mye for i dag Ha en fin dag Hold deg hjemme/vær trygg ✋✋✋👋👋👋
Liker virkelig spillet, men etter hvert nivå fryser det, og etter at jeg har startet spillet på nytt, mister jeg all fremgang. Installerer på nytt nå i håp om bedre resultater. Håper det fungerer, for ellers er dette spillet veldig gøy.
Rått! Det eneste problemet er at jeg allerede har alle skinnene. Kan du legge til flere? Det ville vært kjempebra. Takk!
Spiller AD etter hvert spill. Deres fine med måte, men seriøst? 30 sekunders annonser som ikke kan hoppes over, selv om du dør tidlig i en økt? Jeg vil heller ha alternativer for å se annonser for i spillbonuser.
Dinosaur Rampage Actie cgc
Dette er et ganske morsomt spill. Jeg kom til mytisk på omtrent 25 minutter. Jeg vil anbefale å legge til flere rangeringer over mytisk - det ville vært kult. Legg også til flere spillmoduser som en Battle Royale hvor du må være den siste dinosauren som står eller noe sånt. Og legg til mer tid til normal modus til det ville også vært ganske kult. Eller du kan ha en endeløs modus hvor du bare blir så stor som mulig og når du dør starter du på nytt og det fortsetter og går. 10/10 spill!!
Jeg spiller hole.io, og det har vært min tur en stund nå, men du tok det samme konseptet og la til dinosaurer... Det er episk... Stor takk til dere.
Denne appen er ikke egnet for barn, og reklame er veldig skummelt for dem, så hvorfor vise dem annonser som ikke passer for dem
Det er et ganske bra spill, ville vært bedre hvis det var flere rekker, og også forskjellige spillmoduser som de andre spillene av denne typen har.
Litt avhengighetsskapende, men blir fort gammel. Det er gøy å få oppgraderinger og sånt, men det kommer en annonse etter hver 30. andre runde. Jeg slo alle utfordringene på en dag. Brukte halvparten av tiden på å vente på annonser.
Dinosaur Rampage Akcja grg
The Survival Hunter Games 2 Akcijske igre qww
Da jeg gikk inn i kamp a var jeg så spent, men vet at jeg er trist fordi ildkulene var for store og jeg kunne ikke løpe så fort
Det er virkelig feil, og jeg vil ikke anbefale spillet, det er bare superdårlig og ikke bare er det feilaktig som om det er superkjedelig, så igjen, ikke anbefal det, ikke kast bort tiden din på en dum app
Det får deg til å tro at det er flerspiller, men hvis du bytter app, stopper det bare alle. Løgner.
For å enkelt gjøre det vanskeligere er jeg klar maks alt
JEG ELSKER DETTE SPILLET! Hvis du liker dinosaurer, byr jeg om dette spillet til deg! Du må kanskje drepe dinosaurer og spise folk for å vise kongen/dronningen din. Men det er veldig gøy, jeg anbefaler det til deg!
Jeg og datteren min liker virkelig å spille dette spillet. Noen ganger feiler spillet hvis du kommer til lvl 20 og vi kan gå over vannet, og i stedet for å fikse det, synes jeg du bør gjøre det der vi kan gå over til en annen øy
Spillet er morsomt, men det krasjer mye.
Dette spillet gikk veldig sakte, det var for mange annonser på dinoen som gikk veldig sakte, så jeg kunne ikke få mange mennesker. EN ⭐
Morsomt, men for buggy - jeg likte dette spillet i de første ren-rundene eller så, men så utviklet det en feil med annonser, så nå må jeg starte appen på nytt på slutten av et spill fordi annonsene på slutten får den til å feile , og jeg mister alle poengene fra kampen. Så det er meningsløst. Hvis dette ikke var et problem, ville det vært et ganske underholdende spill. Jeg skulle ønske du kunne tjene mer tid i en kamp
Nyter, foretrekker færre annonser, bruker nesten like mye tid på å se annonser som å spille. Spillet er morsomt.
Jeg nådde nivået mytiske Det er et morsomt spill når du kjeder deg og de er ikke mange annonser